torsdag 24. november 2011

Mer noise

Etter en lengre tids avholdenhet fra noisestuket sendte den godeste Pete Swanson (se nedenfor) meg rakt ut i tåka igjen. Dvs rett ned i kassa med noisetapes. Da jeg fikk kravlet meg opp igjen hadde jeg en kresen  liten stabel under armen. For folkeopplysningens skyld ramser jeg opp :
  • Andrew Coltrane - Slow Death (Hermitage Tapes)
  • Andrew Coltrane - Nullify Your Life (Hermitage Tapes)
  • The Nevari Butchers - Arms And Everything Else (Hanson)
  • Maurizio Bianchi - SFAG (Mirror Tapes)
  • Diverse Artister - Super Street 25 (Fag Tapes)
  • Snotnosed - Cock Vomit (Second Layer Records)
Må særlig trekke frem Coltrane her gitt, to nydelige tapes med oppfinnsom, analog noise. I rett nedadstigende linje fra The New Blockaders.

Noise er bedre enn synth.